lite dåligt

Är lite dålig på att uppdatera men har så sjukt mycket hela tiden så hinner inte med alls. Har senaste veckan hunnit med att tävla en gång, gick bra fram tills jag klantade mig och sedan gick det bra igen ;) se om jag kan få lite biler av Kristin som var snäll och tog lite.
Har på en vecka hunnit varit ut förra lördagen med ett gäng av mina bäst tjejer, varit ut och käkat med jobbet på O´learys på tisdagen, åkte till Stockholm torsdag kväll, gick ut och åt med Eva, Jenny och Jennys lillasyster och körde lite AW på Jennys jobb på fredagen. Kom hem från Sthlm igår, var då ut och åt med Josephine och gick på bio. Nu ska jag sticka iväg med Totte på hoppträning! Så ja ni förstår kanske att jag har det lite fullt just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0