Det här med att hinna med

Haha går inte så bra för mig att blogga just nu, hinner inte med alls. Hoppträningen i Söndags vart i alla fall inställd, så det blev träning i Onsdags istället. Gick hur bra som helst. Började med att rida fram och flytta dom sidvärtes i trav. Jobbade sedan med att hoppa dom på volt i galopp. Jäklar vad Totte började hoppa fint redan där på så låga hinder! Hoppade sedan en linje på böjt spår från båda hållen. Därefter en linje med räcke 3 galoppsprång och sedan kombination, vände på det sedan och hoppade det från andra hållet. Avslutade med att hoppa en bana, blandat lite med distanser och långa vägar. Med tanke på att jag inte hoppat en bana sedan november gick denna träning låååååååååååångt över förväntan! Hoppade bana på 1m och satan vad min fina häst hoppade!!! Tyvärr har min bror ansett att han tagit över våran kamera elle något sådant för han vägrar läman tillbaka den trots att jag tjatat sönder honom. Men men nån dag får jag väl tillbaka den, så tyvärr ingent filmat.

Idag blir det helkväll hemma hos Anna med tacos och melodifestivalen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund :)

2012-03-11 @ 20:04:27
URL: http://linneaochsindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0