Men va f*n

Hepp här kommer man aldrig igång och Totte som verkligen behöver bli av med sin lill (eller stora haha) gräsmage.
Nu är jag sjuk, ska prova ut och rida lite lugnt idag. Grejen är att jag vet inte riktigt felet. Var in i Måndags på akuten för att jag hade jobbigt att andas. Tog ekg och kollade efter propp i lungan men dom hittade inget eller jag var ua som han sa (bara jag som tänker på veterinärbesiktning). Fick sedan andas i mask och då släppte det lite. Har ju funderat på om jag har ansträgningsastam ellet något sådant och läkaren tyckte inte att jag hade någon typisk anding för det, men han sa att jag ändå kan ha någon form av det. Dessutom tyckte han att jag borde få en utredning på det så snart som möjligt. Bara det att vårdcentralens astmasköterska har semester i fyra veckor... Men skulle få en tid när hon kom tillbaka och fick även lite medicin utskrivet. Men har haft lite jobbigt med andningen sedan dess dock har det lättat dag för dag så jag hoppas att jag ska vara helt bra snarast. Men som sagt man blir ju lite försiktig med ansträning i början för man är ju är ju rädd att det ska bli värre igen. Jag som skulle ha hopptränat imorgon för nu är det uppehåll i två veckor eftersom båda tränarna åker ner till Falsterbo och jobbar i stallet. Men jaja får hoppa lite här hemma. Oturligt nog har har dottern till hon som äger ridhuset ingen häst igång just nu heller. Eftersom dom sagt att vi kunde ju hoppa lite tillsammans någon gång. Tur att det är över en månad kvar tills jag tänkte komma igång och tävla igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0