Jaha..

Det var ju det där med att uppdatera ja...
Men det kommer bli lite mer, lovar :) har ju haft lite fullt upp, så fullt upp att jag var tvungen att ta ledigt från jobbet i Fredags. Inledde med ett tandläkarbesök, som blev glatt. Firade 25½ år utan hål i tänderna, visade sig att jag hade 600 kr i tandvårdsbidrag att utnyttja. Dessutom tog hon bort tandstenen direkt, vilket man annars brukar få komma tillbaka och betala ca 700 kr för, nu fick jag betala 380 kr för det. Så ja en bra start. Sedan blev det lite stress på stan och köpa lite blommor till min lilla kusin (för mig kommer hon alltid vara liten) som hade utspring. Sedan hem fixa stall och rida och därefter direkt ner på kusins studentmottagning.
Igår åkte vi till Stockholm för moster fyllde år så kom hem därifrån idag. Nu laddar jag om för en ny jobbvecka "bara" 5 veckor kvar till semester....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0