Albion

Sådär ja nu ska jag väl börja uppdatera lite bättre. I fredags fick jag äntligen hem min nya sadel blev en Albion Kontroll och jag fullkomligt älskar den!!! Hur bra som helst och Totte verkar trivas kanonbra. Riktigt skönt. Enda felet är att den är mörkbrun nästan åt det svarta hållet, så både stigläder och sadelgjord måste bytas ut. Turligt nog så passade den fint ihop med mitt nyaste träns som också är mörkbrunt. Var i alla fall in på nätet idag och beställde ny hoppgjord och stigläder. Ramlade sedan lite in på outleten dom hade och råkade visst bli ett par ridbyxor, en jacka, ett par handskar och några strumpor. Hehe tur att det finns faktura ;)
Annars så var ET här för andra gången och kollade på ryggen lite. Hon tyckte att det såg riktigt fint ut och kunde lägga kotorna lite mer till rätta. Sedan blir det ytterligare ett återbesök om ca 1-1,5 månad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0