Skitsäsong 2012

På Fredag skulle jag göra comeback på tävlingsbanan efter ca 3 månaders uppehåll pga sadelbye och det. Blir det av? ICKE, är så fruktansvärt trött på det här. Började med att hovslagren avbokade sin tid i Onsdags, i söndags var Totte utan högra framskon när jag skulle släppa ut honom. Hovslagaren har inte tid att komma föräns på Torsdag, och eftersom han är lite ömfotad vill ja såklart inte rida honom. Låta honom stå fyra dagar och rida en dagarna innan en tävling känns inte riktigt okej. Är så irriterad på ALLT just nu! Att jag inte kan rida min fina häst, inte hoppa, inte tävla ingenting. Vill bara sätta mig ner och gråta i ren frustration. Min häst har aldrig varit såhär fin någonsin som han varit under detta år. Men har bara kunnat gjort ca 6-7 träningar i år och två tävlingar.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

De kommer vända snart för dig, hoppa jag! Du får tänka framåt o hålla han i fin form hela året och satsa på tävlingarna nästa säsong :) kraam

2012-07-24 @ 08:29:46
Postat av: Sofie

Tack så jättemycket för din kommentar! Vad red du för ponny(n?) samtidigt som jag gjorde? :)

2012-07-25 @ 10:27:12
URL: http://sofiebergling.blogg.se
Postat av: Sofie

Ah, okej.. känner tyvärr inte igen det namnet, men kanske om jag hade sett er! :)

2012-07-26 @ 15:08:33
URL: http://sofiebergling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0