Jobbet

Alltså ibland älsar jag mina arbetskamrater lite extra härlig är Louise. Hade den roligaste konversationen i Tisdags när vi fick våra lönespecar (eller ja mest Louise som pratade)
Louise: Alltså nu ska jag göra en budget för den här månaden, tror du jag lyckas hålla den?
Jag: nää

5 minuter senare
Louise: Faaan Camilla jag har spräckt budgeten!
Jag: Men hur lyckades du met det
Louise: men det är ju rea på Nelly på ett par grejer jag velat haft länge, har jag egentligen inte sparat pengar då?
Jag: nä Louise så funkar det inte riktigt
Louise: Nähä.... aj då


Jag & Louise och resten av elitlaget i Söderhamn -04

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad tycker du om mina bilder som jag lagt ut på mig och min häst som min syster tagit på oss idag? Kommentera gärna vad du tycker! Kul att höra din åsikt :D

2012-01-29 @ 22:13:08
URL: http://linneaochsindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0