Inte okej

Har så jäkla ont i mitt vänstra ben efter i lördags. Är jätteöm på hela utsidan av låret. Kunde inte gå i högklackat på nyår för jag hade så ont. Kan inte sitta ordentligt, gör ont när jag tar på mig byxorna, gör ont när jag setat länge och ska gå någonstans (hej vilken tur att mitt jobb innebär att man sitter ner ca 8h om dagen) dessutom kan jag inte ligga på vänstersida. För det tycker man ju att man borde ha världens mega blåmärken, men nej då.... Inte jag har ett pyttelitet blåmärke, alltså det är inte okej! Har man så ont borde det ju få synas på utsidan också, bah!

Dessutom är det samma ben som jag skrapade upp knät på i våras, lyckades med det fina att skrapa upp det lite till på julfesten. Mitt vänsterben verkar ha något emot mig!


Mina fina ridbyxor fick gå i graven efter jag skrapade upp knät. Sved lite, endast använda 6 ggr innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0