1/1 2012

Hoppas alla hade ett toppen nyår igår!
Min gick lite upp och ner, började dåligt och avslutades bra :)
Började morgonen med att rida Totte vilket kunde ha slutat sämre än vad det gjorde. Hade en liten överpigg pålle när jag skulle sitta upp och med full mundering med täckbyxor och täckjacka är man inte så smidig. Så precis när jag håller på att sitta tycker Totte att det är nog med att stå still och börjar trava iväg med mig hängandes på trekvart. Lyckas på nogot vis kravla mig upp men hamnar bakom sadeln. Jag får tag på tyglarna och försöker få stopp på honom, varav han går upp på bakbenen och jag åker av. Rakt ner på en fin liten isfläck och slog i utsidan av låret riktigt ordentligt. Hinner bara titta upp och se hur Totte vacklar till och sedan ramlar emot mig, hinner precis kravla mig undan och får honom bara över det andra benet. Som tur är gick det bra för både honom och mig. Han var lite upprörd när han reste sig upp, men efter typ 10 sekunder vart han otålig och tyckte att det var dax att röra på sig och undrade varför vi bara skulle stå still för.

Kvällen spenderades hemma hos Daniel och Josephine med en hel hög med andra människor, riktigt trevligt var de. Fick sedan skjuts hem av Anna så jag fick lite kvalitetstid med henne också, har ju faktiskt inte sett henne på två veckor haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0