VI ÄR PÅ GÅNG!!!!

Finally!!! Igår var jag i ridhuset med Totte och jäklar vad fint han gick, blev lite trött när vi galopperade men ojojoj vad han har utvecklats på marken dom senaste två månaderna trots att jag knappt kunnat träna för någon och fått setat ute i skogen och träna. På Söndag ska jag äntligen få se lite hinder för då åker vi på markarbetsträning för Fia, ska även prata lite med henne då när vilken tävling hon tycker är lämpligast för oss att köra igång på



Annars är jag inte ett dugg avundsjuk på alla nere i Göteborg, vill också åka dit och shoppa massor. Har sett bilder på diverse bloggar från mässan och mitt shoppingbegär är stort!! Får väl ev. åka till Auboise och tröstshoppa lite har ju trots allt ett presentkort där på 200 jag inte utnyttjat än :)


Min fina Spooks kavaj jag köpte i Globen, snart får jag andvända den!!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vill vara med om du åker dit :)

2012-02-24 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0