Helg

Totte har slutat med sin medicin nu och har varit hostfri sedan dess, så hoppas nu att allt håller i sig :) Händer ju fortfarande inte så mycket än, men kör lite helgen i bilder...


Coola killar så bredbent tyckte Totte i lördags efter våran ridtur

Smhi varnade för snöstorm så Russituss fick ha vintertäcket på sig igår, vart det snöstorm... nääää lite småsnöande var allt som hände

Världens bästa ponnybus blir 20 år i år, det här är våra plaketter vi samlade på oss under våra tre år tillsmmans, nuförtiden lever han loppan som räserponny i Moraskogarna


Dom här jättefina skyltarna har min kusins pappa gjort, Totte har också en men den har inte blivit uppsatt än

Lördagen avslutades hemma hos Anna med Tacos och Melodifestivalen ihop med Anna & Eas exorcisten katt, som förutom dom otroligt läskiga ögonen också brukar springa omkring i krabbgång. Dax att kanske ringa efter en präst Anna och driva ut demonen?


Molly assisterade mig städhjälp idag när jag städade bilen och fick dagens fulaste frilla

Både häst och ryttare såg framemot att galoppera över åkern. Vid slutet av åkern är hästen överlycklig och ryttaren förbannad. Behöver jag säga att Totte totalt stack för mig idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha inte behövs det nån präst heller, han är inte som alla andra bara. Han höll på och hoppade rakt upp i luften igår igen :)

2012-02-20 @ 11:04:15
URL: http://anskipanski.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0