Fin kille

Tottekillen är så fruktansvärt fin just nu! Nu är det bara ca 1 vecka kvar av hans medicinering och jag håller allt jag har för att han ska vara helt hostfri när medicinen går ur så vi kan komma igång och träna. Han är så pigg och glad, gör allt jag ber honom göra, har börjat hitta en jättefin form när jag jobbar honom och man känner verkligen hur han arbetar med ryggen och att allt kommer bakifrån. Att korta och länga honom i traven är som en dröm, han är finare än någonsin. Så nu vill jag komma igång med hoppträningen och vara med på Annikas dressyträningar så jag kommer vidare där också, jag vill nunununununu!!!
Annars så vaknade jag med migränen från helvetet i morse så inget jobb idag, är nästan bra nu efter ett par timmars sömn så har roat mig lite med senaste avsnitten av Pretty little liars och How i met your mother, ska ta mig ut mot stallet så småningom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0