Liten uppdatering

Har ju inte skrivit på väldigt länge insåg jag...
Gjorde en start här för ett par veckor sedan som gick skit rent ut sagt, fick världens prestationsångest, red som en kratta och Totte vart mer eller mindre totalt förvirrad och fattade inte vad han skulle göra. Skönt då att Fia var banbyggare så hon fixade att jag fick komma in när tävling var slut och hoppa lite, gick hur fint som helst.
Hursom så bestämde vi att Fia ska nu börja tävla honom lite och jag ska träna och hitta tillbaka till min ridning och få lite mer självförtroende och Fia ska hjälpa Totte att få lite av det. Hon har hoppat honom en gång och det såg jättebra ut! Igår var jag iväg på hoppträning och det gick jättebra! Så det kände skönt så nu är det bara att nöta på lite här hemma och jobba vidare med dom grejer Fia har sagt. Om ca 2 veckor ska dom göra sin tävlingsdebut tillsammans så får vi se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0