Nörd?

Har aldrig riktigt sett mig som en sådan person som är lite tokig i schabrak. Köper bara lite då och då tycker jag och om man ibland hittar på något som man tycker är riktigt fint. Sitter inte direkt och letar schabrak eller har ett särskilt stort sug efter att köpa det hela tiden. Men idag funderar jag på om jag är det i hemlighet. Har nu när jag varit hemma tvättat igenom en stor del av mina schabrak och hängt dom på altanen hos mamma och pappa. När jag nu plockade ner dom insåg jag att det var en hel hög, hela 14 stycken hade jag tvättat, det värsta är väl att det inte är alla mina utan jag har en liten hög kvar nere i stallet. Insåg att jag har nog handlat en hel del ändå, eftersom endast 3 är kvar sedan Marys tid och ett är sedan Hook, resten har jag inhandlat själv. Eller ja utom ytterligare två, där jag vunnit det ena och fått det andra av min granne som tack. Men ändå, trodde inte att jag ägde så många schabrak som jag gör!





Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn röda Catagoridbyxor från Emmishopen!

Jag älskar schabrak!



SV: Jag tycker det blev jättefint :)

2012-04-06 @ 14:54:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Marie

fin blogg

2012-04-13 @ 18:56:40
URL: http://mnightlighta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0