När man inte kan rida

Eftersom jag inte kan rida än så får vi lov att longera Totte lite för att han ska hållas igång. Kan säga att det inte gör mig mindre sugen på att rida direkt! Han är så oförskämt fin så jag vet inte vad jag ska göra om jag inte kan rida honom snart igen. Det verkligen bara kliara i fingrarna på mig. Vill bara sitta upp och trimma honom på banan. Men snart snart borde jag kunna rida igen!
Filmade små korta bitar när vi longerade honom i Måndags. Var lite på slutet så ignorera att han inte vill gå fram ordentligt han gjorde det jättebra hela passet annars, så passade han på att försöka komma undan jobb lite när mamma tog över för att jag ville filma lite. Han gick kanonbra med mig i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0