Vila

Lillkillen fick vila igår och idag. Lite dumt egentligen att han vilade igår efter hoppträningen. Men hade planerat ihop det lite dåligt. Jobbade mellan 8-18, var så duktig så jag var ute och gick promenad innan jobbet. Sedan var jag direkt och handlade och därefter begav jag mig hem till Maria, tillsammans med Josephine och Daniel. Där vi käkade Tacos. Därför blev det lite dumt igår eftersom Josephine och jag hade planerat i det sedan förra veckan och hade inte tänkt på att jag skulle träna på Torsdagen. Hursom, idag fick han också vila eftersom vi åkte till mormor idag som fyllde år. Lite trist ändå, för idag var det tävling i Insjön som jag missade, hade verkligen velat åkt dit, men det är sånt som händer. Såg i alla fall att det gått väldigt bra för FaRS ryttarna där, kul!


Lite halvkass bild på mig och Totte i våran första start tillsammans, som var just i Insjön. Felfri 90cm gjorde vi då :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej! Fin blogg! Var med i VECKANS BLOGG vetja :) Läs reglerna och lämna en söt liten mening :)KRAM

2011-09-04 @ 15:08:41
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0