Baby goodbye

Sitter just nu ca 5 minueter ifrån EMD... Orkar jag gå dit? näää, inte värt det, sitter här och lyssnar istället, just nu kör dom Baby Goodbye. Haha snacka om att vara lat, Jag som är Idol nörden nummer ett orkar inte ens lyfta på rumpan och ta en ja det är tar nog typ 3 minuter att gå bort till torget, en 3min promenad alltså för att se Danny, Mattias och snyggErik. Haha, nä jag ska städa i stället. Samma sak för min bror igår. Bor ungefär lika när där det var Granny Goes Steet igår, han satt också hemma och lyssnade på Tove Styrke och Rebecka & Fiona. Haha min familj måste vara den mest lataste familjen! Men ikväll är det i Idol på TV, behöver man ju bara använde TV dosan, det orkar man ju! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0