Tävling Svärdsjö RK

Hoppade endast en klass idag!

1m 0+4

Idag var fyrafelaren i alla fall i omhoppningen och det tackar vi för :) Nä hade blivit riktigt förbannad om jag rivit i grunden för Totte hoppade så jäkla bra. Han var dessutom inte i en bom på hela grunden. Han var supefin och taggad som attan idag och nästan allt funkade. Förutom räckena idag. Funkade sådär på framhoppningen och 2 av 3 räcken i grundomgången fick jag backlägen på. Däremot oxrarna hoppade han som 1,20 minst haha. Fastnade sedan lite i svängen till första hindret i omhoppningen och när vi väl kommer ur svängen kommer vi ur med så mycket fart så jag börjar backa, backar alldeles för mycket så han river det räcket. Annars gick han kanonbra och jag hamnade typ 1 utanför tror jag. För tjejen som fick sista placeringen hade någontin på 34 och jag på 35 sekunder så 11-12 någonting av 10 placerade skulle jag tro. Trist att vara så nära placering, men kul att min fina Totte gick sååååååå bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0