Klippetiklipp

Har inte haft tid att uppdatera på några dagar. Har haft fullt upp med förberedelser inför mitt födelsedagsfirande, hela lördagen var fullspäckat med släkten och kusin & moster stannade kvar tills igår. Idag har i alla falla Totte fått blivit av med sin tjocka ponnypäls. Jag gjorde debut som klippare idag :) Har försökt att inte vara med så mycket när vi klipper eftersom jag blir så jäkla allergisk när vi klipper (ja jag är allergisk mot hästar, men inte så farligt, men när man klipper är det inte roligt). Men idag hade inte mamma tid riktigt så pappa och jag fick göra det. Gick faktiskt riktigt bra! Gjorde mest grovklippningen så ska mamma och jag finputsa lite längre fram i veckan. Totte tyckte alla fall att det var jätteskönt att bli av med pälsen och stog mest och njöt, förutom på slutet då han vart trött på att stå still och tyckte att det var dax att röra på sig lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0