Helt galet

Vet inte ibland hur jag ska ha tid med allt. Dom senaste tre dagarna har varit helt fullbokade. I måndags jobbade jag mellan 7-18 därefter ut till Vika och rida i totalt beckmörker, snabbhandling på Ica, avslutade med att hjälpa bror köra upp sin bil till jobbet eftersom den skulle in på verkstade dagen efter (tydligen så är det jätteroligt att dra iväg med en torkararm mitt i natten, så min bror hade bara en vindrutetorkare). Igår var det utbildning på jobbet mellan 8-17, därefter var jag hem till Josephine på sminkparty, därefter en väldigt sen middag på Max. Idag har en ny växel installerats, lite jobbigt att det var jag som öppnade växeln i morse, dock tur att hon som höll i utbildningen var på plats från 7, däremor inte teknikerna. Men fick det ganska lugnt eftersom 3 orter inte fungerade varav  2 av dom är dom allra största där det ringer mest. Så fick en liten mjukstart i kaoset som kommer fortsätta i ca 6 veckor eftersom alla orter inte kommer funka ordentligt. Slutade som tur var kl 13 idag och imorgon jobbar jag bara em. Sedan tar jag helt ända till tisdag em, riktigt skönt. Man blir så jäkla bortskämd med att vara ledig var tredje fredag & måndag!
Totte har varit fin, men har bara ridit ut i skoge. På Lördag kommer Anna med Fidde hit så då ska vi nog rida lite på banan och hoppa lite :)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv. Ja exakt!

2011-10-19 @ 23:04:17
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0