Friday

Tänkte först inte rida alls idag pga jakten. Tycker att Folkabyrundan är fruktansvärt tråkig så kände mig riktigt omotiverad till ridning. Men vaknade vid åtta och kunde inte somna om, dessutom var det så otroligt fint väder så jag bestämde mig för att rida ändå. Tränade lite halter, raktiktning och övergångar under tiden jag var ute bara för att göra rundan lite roligare. Var riktigt skönt sedan när jag kom in vid tolv då jag både hade ridit och fixat iordning hela stallet.


Inte bara jägarna som är farliga, Totte tyckte även att deras skyltar var superduper läskiga...


Hur ska jag hitta hem till stallet när det inte är skyltat hem? Tror jag får sätta dit en Rensbyn skylt!

Kommentarer
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Har du plockat fram ditt ridtäcke ännu? Diskutera gärna i det inägget som handlar om just det!

2011-10-24 @ 18:51:36
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sara

sv. Många av de "svänssnärtare" jaghar sett har haft mycket humör, men så finns de de som är cool lugna och snälla som också gör det :p så olika

2011-10-27 @ 19:17:31
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0