Fina vänner

Ibland blir man bara så glad över min otroligt fina vänner! Hade ju min 25-årsfest i Lördags. Fick så himla fina presenter av dom och fick ett jättefint halsband av Eva som hon skickat hela vägen från Umeå. Hade i alla fall förfest hemma hos mig tillsammans med ett tjejgäng + två killar haha. Riktigt roligt hade vi, så tråkigt bara att en del inte bor här som Jenny, Eva och Evilina som inte kunde komma pga det fina avståndet. Umeå och England är lite väl långt bort, dock bor ju Evi i Västerås, men är man tvåbarnsmamma och jobbar en del helger är det inte det lättaste jämt :)
Hade ju tänkt tagit en massa bilder, men tror ni jag kom ihåg det? Nää hade fullt upp med annat ;)
Bjuder lite bilder på presenterna...


Fick brev både från Eva och Jenny :)

Jättefina halsbandet jag fick av Eva


Kan säga att jag blev näst yngst i Vuxenpoängspelet trots att det var 3 stycken yngre än mig på festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0