Bokat

Idag har jag och mamma bokat biljetter till Stockholm Horse Show. Ska gå på eftermiddags föreställningen på Lördag, moster och lilla kusinen följer med då också. Min plan är att få in lilla kusin på hästar så hon blir en riktig toppryttare nån dag! Vet inte riktigt vad moster med man tycker om det, men Moas halvsyster har ju faktiskt tävlat dressyr för en sådär 15 år sedan haha.
Sedan ska jag och mamma på hoppningen på Söndag morgonen. Å så klart en massa shopping!!! Fick ju in en del pengar på min födelsedag, dessutom har jag lite sparpengar som ska plockas ut :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Skulle också vilja gå på den men tror inte vi åker dit , har varit på göteborgs en gång faktiskt :) Fin blogg !!

2011-10-10 @ 18:48:00
URL: http://majjaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0