Shopping från Globen

Sådär nu har jag äntligen fått tid till att fota min shopping. Är jättenöjd med allt som införskaffades, gjorde inte direkt några fynd. Men hittade nästan allting som jag ville ha. Min brorsa har ju lagt beslag på kameran så allting är taget på mobilen så kvalitén på bilderna är inte på topp...


JW Schabarak och luva från Skara Hästspor och Stübben tvål från Gelas Ridsport

Mörkblå JW ridbyxor från Skaras, är det enda inköp som var lite billigare (förutom schabraket som det var 10%) ar nedsatt ca 70:-


Blingbling pannband från Skaras

Sist men inte minst kavaj från Spooks, bilden gör den verkligen inte rättvis, men som sagt har man bara mobilen så blir det ju inte så bra bilder jämt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vill också ha :( längtar till GBHS då ska jag shoppa:P

Gör ett besök hon oss och säg din mening om ponnytävlingar:)

2011-12-02 @ 09:11:03
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt är jättesnyggt!

2011-12-07 @ 13:50:32
URL: http://isabellellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här är en superbra sida där man kan göra riktiga kap!

Många bra märkes saker med super bra rea! Gör som jag och bli medlem.



Jag själv är super nöjd! klicka bara in på länken jag skickade med!



Mvh

2011-12-14 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0