Onsdagsnöje

Jaha, den här dagen har ändrat sig hela tiden. Var helt inställd på hoppträning tills igår då den blev inställd. Sedan var tanken att åka ut till Vika och rida, men ca 16:45 ringde mamma och sa att han kunde väl lika gärna stå idag. Blir ju inte mycket till ridning ändå i det här bäckmörkret. Så då bestämde jag mig för att åka och handla, men upptäcker att jag glömt plånboken hemma. Nu sitter jag här, orkar inte gå och handla, har ca 5 min gångavstånd till Ica, ca 5 min med bil till Willys, City Gross och Ica Maxi, men har ingen lust dessutom är det kallt! Så dagens plan: Lite träning här hemma med min pilatesboll, gå ca 20 m till pizzerian och köpa en kycklingsallad sedan titta på sista Harry Potter filmen som jag fick hem idag! Vilke super Onsdag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0