Ojdå

Här var det lite dött! Har inte hänt så mycket heller, därav frånvaro av uppdatering. Skulle ha hopptränat egentligen i Torsadgs men Tottski var lite svullen i ett bakben i Tisdags när jag skulle rida. Har dock gått ner nu och han var inte halt och hur mycket jag än kände och klämde över hela benet kunde jag inte hitta att han ömmade någonstans heller. Dessutom blev han bättre så fort han fick röra sig lite. Idag var han i princip helt ren när jag tog ut honom så idag har jag skrittat ut på en sväng. Men i morgon får han vila för jag till Stockholm med jobbet. Är tillbaka på Söndag igen, då vi nog ska klippa honom för nu är hans päls nästan tjockare än våran shettis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0