Hemma

Sådär ja då är man hemma efter en liten kort helg i Stockholm, elle ja, jag kom hem igår men har inte orkat skriva något. Åkte i Lördags morse så vi kom fram runt två till Stockholm. Där vi checkade in på hotellet därefter vart det lite bubbel på Tina och Marias rum :)


Därefte gick vi ut på stan ett tag och letade skor till Maria och träffade min moster en liten sväng. Moa var för tjurig så hon fick stanna hemma, men jag träffar ju henne om två veckor när vi ska till Globen!
Därefter gjorde vi oss iordning och mera bubbel på rummet!

Haha Elin är tjej och kan göra två saker samtidigt!


18:15 gick bussen till Golden Hits där det var mat och show. Därefter blev vi kvar där hela kvällen! Lyssande på Jimmy när han sjöng kareoke och dansade hur många timmar som helst. Min fötter höll på att ta livet av mig när vi gick hem. Gjorde ett snabbstopp på McDonalds där Jimmy surade för att det fanns en Jimmy till på kareoken som sjöng bättre än honom haha. Halv fyra kom vi hem i alla fall och halv nio gick vi upp för att ät frukost. Kan säga att det var bra mycket lugnare på vägen hem än när vi åkte ner haha.












Kommentarer
Postat av: sara

sv. Tusen tack, han är lite lagom kvick sådär haha!

2011-11-14 @ 12:25:48
URL: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0