Bortskämd

Den här veckan har jag blivit lite bortskämd med hästen. Pappa mockade åt mig i går så jag behövde bara rida vilket innebar att jag fick sova lite längre. Skönt att man jobbade på em för det var bara fint väder på morgonen, sedan när jag kom till jobbet började det mulna på och blir grått och trist väder. Idag och i morgon vilar Totte så mina snälla föräldrar ställer upp och mockar idag så jag slipper åka 4 mil tur & retur för att mocka. Lite tråkigt tycker man ändå att det är samtidigt som det är skönt, men saknar ju lillkillen, gör man ju alltid. Hur kan man liksom inte sakna den underbara hästen haha.
Nu ska jag laga mat och sedan titta på Skärgårdsdoktorn (mamma köpte boxen med alla 3 säsonger och så klart fastnade jag i det).


När man saknar bästa Tottekillen får man trösta sig med andra killar som Ben & Jerry!

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Ååååh min favoritsmak!!

2011-11-03 @ 20:31:48
URL: http://lamiamichelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0