Back från Stockholm

Har haft en rolig helg i Stockholm, med mamma, moster och kusin. Vi var ju som sagt på familjeföreställningen igår. Lyckades släpa med mig lilla kusin på mässan en stund vilket hon tyckte var spännande. Förälskade sig ett rött JW schabrak men blev lite besviken när jag valde det svarta haha, hon fastnade även ett tag vig en hög Swarovskipannband också. Allt är fint som glittrar tycker man när man är 6 haha.
Mamma och jag var på hoppningen i morse och såklart kom ju Rolf-Göran till Grand Prix klassen. Jäklar vilket jubel det blev bara när han kom in för att gå banan.
Shoppat en massa har jag gjort också, men storebror hade snott digitalkameran så bilder på min shopping kommer upp nån dag framöver :)


Kan bjuda på en suddig bild när man kusin provar mina nyinköpta JW grejer :)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Söt bild! :)

2011-11-27 @ 20:22:58
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0