Årets lilla rosettskörd

Ja det blev inte så många i år. 8 st lyckades jag samla ihop, det här året blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Det har ju egentligen inte varit dåligt, men känns som hela året har varit lite stolpe ut. Bommar som trillar lite här och var utan att jag direkt gör något fel, min nerver har spökat som galningar i år, Totte har krånglat lite, har hamnat 1 eller 2 utanför placering etc. Samtidigt som vi utvecklats enormt mycket under året, jättemycket har hänt. Totte har fått mycket mer bjudning, han har blvit mycket finare på marken och dessutom slutat bråka så mycket på marken, jag har ändrat min ridstil ganska mycket och faktiskt nu på slutet har jag blivit mycket lugnare i mig själv och slutat stressa så otroligt mycket. Idag var ett bra besked på att jag har utvecklats mycket i min ridning och även Totte har gått framåt och jag kunde bibehålla ett lugn och rida fokuserat. Nu får vi hoppas på att nästa år blir mycket bättre och lite fler nollar trillar in. En mer utförlig utvärdering av året kommer lite längre fram.


Kommentarer
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Men det är väl jättebra med 8 rosetter, det är bättre än inget och ser man utbildningen genom er så är det ju toppen :)

2011-11-21 @ 23:30:34
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: jeffä

Bra blogg!

2011-11-22 @ 11:03:37
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/
Postat av: Tova ♥

Det är väll superbra med 8 rosetter! ;) Själv har jag typ bara tagit 3-4 det här året, men jag har ju trots allt ingen egen häst. :) <33



Jäääättefin blogg btw. Allt bra med dig?

2011-11-22 @ 18:57:11
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Freja

Mitt tävlingsår blev inte heller precis som jag tänkt mig :/ Hade av olika skäl ingen häst att tävla på, om jag inte ville tävla för en annan klubb än den jag red på och det kändes lite fel :(

2011-11-22 @ 23:38:48
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0