Shoppat

Har varit på Auboise och shoppat lite grejer idag. Skulle ju köpa ett nytt tävlingsträns till Totte och hade bestämt att lägga lite mer pengar på det. Så jäkla besviken jag blev när dom hade urdåligt med träns. Så köpte ett likadant som han hade sönder eftersom det är lite panik inför helgen att ha ett träns, eftersom det från City gross är lite stort och kan inte ha det på tävling. Köpte även ett par nya rosa bandet handskar eftersom även dom gått sönder när jag fastnade i ett hinderstöd när vi bar bort hinder. Även en tröja tills i sommar fick följa med hem. Lägger upp bilder på det senare eftersom jag inte har någon kamera nu. Måste sticka ut i stallet och fixa ordning nu (tur att en i mitt lag har blogg, för jag upptäckte där att tävlingarna var visst i morgon och inte på söndag, så dom kunde ha blivit en kort i laget haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0