Nya ridbyxor

Eftersom min vita nästintill nya (köpte dom inför den här säsongen) tävlingsridbyxor, ser ut så här efter Dalahoppet:


Så var vi ju tvugna att skaffa nya inför tävlingen som var i Söndags, så jag och mamma åkte till Auboise i Onsdags och hoppades på att min ridbyxor skulle finnas (eftersom pappa så snällt erbjudit sig betala nya, vilket han ångrade när jag berättat vad jag betalat för mina). Tyvärr så fanns dom inte i min storlek, men jag hittade ett par andra som var snygga och supersköna! Så pappa kom lite billigare undan :)

Så här ser dom ut (lite halvkassa bilder med mobilen)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch då! Vad har du gjort på knäät?

2011-05-31 @ 21:10:11
URL: http://wildbyheart.blogg.se/
Postat av: Lamia / Hästsport

Oj vad hade hänt? :O

Och snygga dom nya var! Vad är det för märke? :D

2011-05-31 @ 21:53:45
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0