Men åhhh

Jag är ju världs bäst! Idag lyckades Totte fastna i någonting när jag hade ridit klart och ryckte sönder tygeln, som tur va gick det snabbt och han gjorde inte illa sig i munnen. Men men suckade lite och tänkte att jag skulle bli tvungen att köpa nya tyglar, tills jag såg att själv huvudlaget hade gått sönder på ytterligare två ställen! Så tränsent är väl helt oanvändbart så jäkla typiskt. Har ju länge tänkt köpa ett lite dyrare finare träns att tävla och träna i och behålla det här att bara ha hemma i skogen. Nu måste jag alltså köpa två nya träns. Ska åka upp till City Gross i morgon och se om dom har nå billiga träns. Sedan lär väl jag och mamma åka till Auboise på fredag och köpa ytterligare ett eftersom det är tävling i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: Ja jättefint!

2011-05-01 @ 20:49:26
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

Sv. Tack! :)

2011-05-01 @ 20:51:51
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0