VÅÅÅÅÅR

Å det har varit så himla härligt väder den här veckan. Synd bara att man jobbat en massa så man inte kunnat få njuta av det riktigt. Totte fick stå mån-tis eftersom jag jobbade mellan 7-18 i måndags och 8-18 i tisdags. Jobbade mellan 7-15 igår och red ut en tur på Totteman som var jättepigg haha han är så söt. Idag red jag på förmiddagen eftesom jag jobbade bara på eftermiddagen. Var så skönt att bara rida i min tunnare jacka och utan överdragsbyxor. Konstaterade idag också att Totte är ganska helikoptersäker ;P Dom var tydligen ute och kollade ledningarna idag och flygar ju vääääldigt lågt då och dom flög alldeles över oss ett par gånger väldigt nära. Men Totte var ju så duktig och blev bara lite orolig, men lugnade sig ganska fort och brydde sig knappt alls fast helikoptern var alladels över oss. Duktig kille :)




Inte mycket snö i skogen nu, förra veckan var det helt vitt här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0