Utgång!!

Hlet sjuk vad trött jag är men kan inte sova. Kom hem fyra imorse och vaknade för typ 20 min sedan. Var ju nästan uppe i 24h igår så jag fattar inte att jag inte är tröttare. Hur som helst, gick direkt hem till Anna efter jobbet igår och gjorde mig i ordning. Därefter åkte vi hem till Mia i Borlänge och förfestade och körde Singstar (lät riktigt illa haha). Hade lite svårt att bestämma oss sedan vart vi skulle gå eftersom Anna hade upptäckt att det var fel band på S2. Haha hon har sån koll har tjatat om det här i 2 månader och igår såg hon att hon sett fel på band. HUrsom bestämde vi oss för att gå dit endå och i alla fall kolla på Mary Fay eftersom Annas kompis spelar i det bandet. Men så blev vi kvar och kollade på Sonic Syndicate också, vilket Anna ändå blev nöjd med sedan för dom var riktigt bra! På hemvägen blev det Max sedan sängen. Dagen är full så ska ringa mamma snart och höra när vi ska åka sedan blir med Melodifestivalen hos Anna ikväll.

Ett par suddiga bilder från igår, är inte så lätt att hålla mobilen stilla jämt haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0