Superduperultartrött

Shit alltså vad jag är trött! Känns som att fredagsnatten är ikapp. Sov ju bara ca 5 timmar, kanske ingen höjdare när man nästan var uppe 24h innan. Speciellt inte när resten av helgen var fullsmockad med grejer. Anna och jag orkade knappt hålla oss vakna på Melodifestivalen haha. Nöjd blev jag i alla fall med resultatet!
Träningen igår gick superbra och idag har jag en rejäl träningsvärk! tränade ca 1,5 timme ig¨år och vi var bara 3 personer så det blev ganska intensivt! Totte är så duktig och jäklar vad han hoppar lilla killen! Jobbade idag och åkte sedan ut och red Totte en sväng. I morgon ska pälsen av på honom, har ju inte hunnit det när jag bestämt mig förut kommer en massa saker emellan hela tiden. Men imorgon är det dax. Då ska han också vila och får jag tid över åker jag nog in till Sveden och kollar lite på Leif Hall på kvällen. Börjar ju inte förän 13 på Onsdag så har ju lite sovmorgon då, kan jag verkligen behöve känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0