Svensk sommar är skev

I morse precis när jag skulle gå ut i stallet började det ösregna. Så det var bara att sätta sig och vänta på att det skulle gå över. Var sedan ute på honom i ca 1 timme med massor av galopp. Han har ju börjat skaffa sig en liten mage som måste bort! Så jäklar vad jag får jobba nu. Har bestämt mig för att jag även ska vara aktiv på honom ute i skogen. Att han måste alltid vara framme för skänkeln även i skritten. Så kan aldrig riktigt slappna av, för så fort jag gör det så lägger han av. Men det har blivit lite bättre den senaste veckan, alla framsteg är bra :)
Åkte sedan in till stan och följde med Anna upp till Fidde. Var ute och gick med henne och hennes "föl" Ballerina som är två år nu. Då var det supervarmt ute såklart! Höll på att svettas ihjäl!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du får tänka positivt de regnade iallafall inte igår när vi var ute:)

2011-06-27 @ 09:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0