Rockstad & P&L

Yes i Juni blir det lite festivaler, i morgon är det dax för Rockstad Falun. Börjar ju egentligen redan idag, men eftersom det är tidig morgon i morgon för min del så blir det bara Lördag kväll. Egentligen tycker jag väl inte att det är så jättebra band, enda som är någorlunda intressant är väl Sabaton men dom spelar ikväll och dessutom har jag sett dom flera gånger. Men lite fest är aldrig fel och eftersom de flesta av mina kompisar ska upp dit så blir det Rockstad. Är ju Falu kalaset också så det är ju massor med folk på stan, men som sagt dom flesta ska ju på Rockstad av mina kompisar.

Dessutom köpte jag biljetter till Peace & Love idag. Blev bara biljett till Onsdagen, men då spelar ju det bästa bandet, nänmligen KINGS OF LEON!! Jenny och James med syskon skulle ju egentligen ha gått, men dom hade inte råd riktigt, så dom drog till Stockholm på jobbletande åt James. Hoppas dom flyttar till Sverige snart! Så jag får hänga på storebror med kompisar istället (tur att han också är Kings of Leon fan).


Sabaton på Rockstad Falun 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0