Piggelin

Totte stog mån-tis eftersom jag varit förkyld.... IGEN!! Är ca 2 veckor sedan jag vart helt frisk! Höll på att bryta ihop när jag började få ont i halsen. Som tur är var man ju ledig i måndags och i går jobbade jag bara 7-13. Somnade på soffan direkt jag kom hem och sov ca 1,5 timme. Gick sedan ut och mockade och det var verklige olidligt varmt! Sedan halvsov jag från och till hela kvällen. Därefter sov jag ca 11 timmar under natten.
Idag så hade jag i alla fall inget halsont utan mest bara snorig och hosta. Men jag är bara glad att jag slipper halsont:)
Så Totte fick ut på en lite kortare tur ca 20-30 min eftersom jag skulle in på em och jobba. Gäller ju att vila sig så mycket som möjligt. Lilla Tottekillen var hur pigg som helst! Mer eller mindre bockade sig över åkern när vi skulle galoppera haha! han är så söt!


Sötnöt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt häst =) Vilken ras?

2011-06-10 @ 20:45:40
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0