My life gets kinda boring - Need something that I can confess

Världens tråkigaste jäkligaste dag. Har gjort mitt helvetes pass på jobbet 7-18, var riktigt trött idag. Sov till halv tolv igår efter våran "hårda" partykväll i Lördags. Eller ja om man tycker att 3 cider + 1/4 äcklig cider och hemma vid halv två är hårt haha. Nä kom aldrig riktigt in på någor partyhumör i Lördags var så himla trött, men trevligt var det. Träffade på Louise, min gamla tävlingskompis och även vikarie ihop med mig på jobbet som lovade många afterwork i sommar ;)

Annars har resten av dagen bestått av lite OC maraton. Älskade det när jag var 18 och älskar det fortfarande!
Totte vilar idag och jag med, tur var det för det kom en fin störtskur på kvällen och med min otur hade väl min ridtur inefattat det regnet. Men nu satt jag istället i tryggt förvar i min lägenhet så mamma och pappa fick pussa på min lillkille istället. Även fast han inte riktigt uppför sig jämt så är han underbar min häst. Man kan bara inte vara arg på honom. Men har bestämt nu i alla fall att jag ska gå ner och rida en 90 förutom 1m som jag redan var anmäld till nästa tävling. Ska försöka få ordning på nerverna och prestationsångesten som jag har varit så duktigt och hållt i schak. Men som nu kommit tillbaka värre än någonsin! Vilket gör att jag rider bedrövligt och sötter stackars Totte i skiten. Marie undrade om inte jag ville vara med och rida div.2 i höst. Men jag vet inte riktigt, det är ju nu under div.3 min nerver har fått spel. Behöver ju inte att ha med laget att göra men det känns lite så.

 I övrigt har jag haft denna låt på hjänrna hela natten till idag. Nog för att den är bra, men lite irriterande att inte kunna får den ur huvudet heller, värsta är att jag kan hela texten också haha



Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästsport

Sv: Mina kompisar far på måndag... det vill inte jag! haha orkar inte festa en hel vecka :D

2011-06-14 @ 11:20:12
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Emmie Jarl

http://ponilover.devote.se/blogs/10435920/taevla-och-vinn.htm



Tävla och vinn en gästbloggning, skicka in den finaste bilden på dig och din häst till [email protected] Kommentera inlägget på min blogg och skriv " jag är med, har skickat bild till e-mail " plockar ut den finaste bilden!

2011-06-15 @ 11:25:34
URL: http://ponilover.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0