Midsommar + Torsdagens träning

Är supertrött idag, tror jag vaknade runt halv ett haha. Tävling igår blev inte av, Fia tycker inte att jag skulle åka pga det regnat hela Torsadagen och deras gräsbana är inte så bra när det regnat. Dessutom så tycker hon att Totte är så pass försiktig och det var onödigt när han inte går klockrent heller. Han gick kanon när jag red fram för henne i Torsdags (tror aldrig han varit så framme nånsin!) Sedan hoppade han dom 2 första övningarna bra och ställde upp och hjälpte till. Sedan på banhoppning blev jag trött och han också. Så då sa han tack och hej och vägrade hjälpa till och bara tjurade ihop. Men Fia tyckte jag skulle åka och gör en start om 2 veckor. Sedan blir det trim trim när Fia kommer hem från Falsterbo. Så nu är det på med rullsporrarna här hemma och trimma på så länge.
Hursom gårdagen blev ju lungt på dagen. Så storebror och jag åt lunch ihop med mamma och pappa. Var sedan fram en sväng till Johan och Mats. Därefter åkte vi hem och gjorde oss iordning och åkte hem till Emma och Pontus. Där vi var kvar hela kvällen. Grillade och lekte lekar och hade det riktigt bra :)





























För er som undrat över min Onsdags biljett till P&L så är den såld!!

Kommentarer
Postat av: carolina

Är du intresserad av ett bloglovin' byte? :)

2011-06-26 @ 15:04:52
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0