Ibland har man tur!

Som ni vet så har jag ju köpt en biljett för Onsdagen till P&L. Men i Onsdags kom våran försäljnings chef in med en biljett till mig för hela veckan!!! Vilke innebär att jag tjänat in en massa pengar! Nu ska jag bara bli av med min Onsdags biljett så kan jag säga att jag tjänat in ca 1800:-
Tror jag hoppar över Fredagen bara (kan man ju kosta på sig att göra när man kommer in gratis). Kommer ju jobba hela veckan så orkar nog inte hålla igång från onsdagen. Dessutom så var det inte direkt något band jag ville se på Fredagen. Tyvärr är jag nog tvungen att hänga på min bror dom flesta dagarna eftersom inte en enda av mina kompisar ska gå. Få se om jag kanske kan hänga på Elin från jobbet någon dag för jag tror hon skulle gå. Så ev. skulle Josephine höra om hon kunde få en biljett till Torsdagen för hon ville också se Volbeat. Yes jag ska få se Volbeat! och 30 seconds to Mars och Mando Diao som jag inte sett på evigheter! Sist jag såg dom var på S2 för sex år sedan haha. Då hade dom nyligen släppt Hurricane Bar, sedan dess har dom släppt ett par till album :) Däremot har jag ju träffat en av medlemmarna i bandet ett par ggr när jag varit ute och ridit. Inte vågat säga så mycket mer än hej, men lycklig är jag för det (och det är alltid han som hejat på mig först hehe).

 

Kommentarer
Postat av: Sandra Jacobsson

Sv: Tack! Det ska bli så himla roligt :D

2011-06-21 @ 19:04:03
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0