Hopp & Studenter

Hoppade Totte lite på banan idag. Är ju sjukt varmt och Totte var dunderseg! Jättebra att jag hade glömt mina sporrar hemma i min lägenhet... Men sedan när det vart dax för hoppning, då jäklar vart det liv i honom. Hoppade studs, sedan två galoppsprång till ett räcke (hade tänkt ha en oxer, men ett hinderstöd gick sönder när jag skulle bära ut det). Då vart det ett helt annat driv i honom och han började till och med bocka och dessutom höll han på att få av mig när han tyckte att det tog för lång tid mellan hoppningarna. Kan ju inte hjälpa att mamma är seg på att höja ;) Superduktig var han, avslutade på räcket på ca 1,15-1,20. Känns bra inför Säter, i och med att alla vill rida så får alla rida 1m så tar vi ut laget efter det.

Annars så vimlar stan av studenter, tyckte inte att vi härjade runt så här mycket under våran studentvecka. Vart man än går så är det ju studentmössor överallt! Jaja lite avis är man, hade sjukt kul under min student och det är verkligen något man vill göra igen (minus ångesten över vad sjutton man ska göra sedan).


Min mösspåtagning för sex år sedan, jisses vad gammal man börjar bli! (snodde bilden från Therese Facebook)

Kommentarer
Postat av: carolina

inga bilder från när du hoppar? :/

2011-06-11 @ 09:48:32
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: hehe synd :( haha ja det kanske inte är så stor hitt att ha korten på bakbenen :p

Händer idag då? :)

2011-06-11 @ 15:19:06
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0