Teknisk granne

Haha förra veckan kom min (eller mammas och pappas, jag bor ju inte där längre) typ 80-åriga granne ut och ville ta kort på mig och Totte. Förvånad blev jag när han plockade fram värsta systemkameran haha. Så igår kom han förbi stallet, då hade han varit jättesnäll och skrivit ut bilden och plastat in den. Ska visa den sedan har inte riktigt haft tid att lägga in den i datorn. Tänkte då på pappa som härjade som en galning för han fattade inte hur man slog på min dator, loggade in på den eller hur sjutton man fick fram internetsidan haha och han är bara 50 ;P

Idag har det i alla fall varit fullt upp. Var hem till Fia och hoppade. Tott var kanonfin på marken. Sedan gick hoppningen hyfsat i början. Men sedan släptte det ordentligt och han började bli kanonfin! Började bjuda och var jätteposetiv! Precís som min Totte brukar vara. Så det känns som att vi är påväg tillbaka. Men man ska ju inte vara för säker det är fortfarande en bit kvar :)


Vi jobbar oss tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig bild! :)

2011-08-12 @ 08:46:32
URL: http://tavlingsryttarensofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0