Slut på det roliga!

Jahapp fyra dagar har gått och Peace & Love är slut. Kollade bara på Journey igår. Blev inte så mycket annat. Tråkigt att det inte var så mycket bra band igår. Är inget fan av Håkan Hellström och fick jag bestämma skulle lätt The Ark ha avslutat istället. Är inget superduper fan av dom heller, men stämningen i Torsdags tycker jag var mycket härligare än igår. Björns kommentar var för övrigt bäst igår "Camilla, kan inte någon gå och säga åt din bror att gå ner från bordet för den här skiten är inte värt att dansa på bordet för". Undrar hur bra borden höll egentligen igår. En tjej dansade på bordet så det gick sönder och hon ramlade ner. Min bror vart tillsagd att gå ner från bordet för han hade lyckats spräckt det haha.




Haha syns ju nästan att det är Jared Leto ;)


Närmare än såhär kom vi inte Mustach, sjuuuuuuukt mycket folk!




Volbeat var grymt bra



Världens galnaste Finska :)

Och så här trötta var killarna när jag skjutsade hem dom i Torsdags



The 3 guys vägrade stå still igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0