Peace & Love

Pausar lite idag... Är helt död. Är inte det lättaste att jobba samtidigt som man är ute på kvällarna. Kom hem kl 2 i Onsdags och i natt kom jag hem kl 3. I morgon blir det all in!!! efter två dagars nykter festival. Hittils har banden jag sett varit grymma! Bryr mig inte ett smack om att KOL fick dåliga recensioner, dom var så jävla bra!! Igår kollade vi på 30 seconds to Mars och Volbeat. Såg även The Ark från öltältet. Lägger in lite bilder. Blir än så länge bara från Onsdagen, kameran fick en knäpp igår så tog bara med mobilen och har inte med mig hem till mamma och pappa så jag kan föra över bilderna från mobilen, från igår. Men dom kommer!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0