Kameran igång

Yes fick igång kameran igår. Hade ett till minneskort hemma hos mamma och pappa. Har ju inte lika stort minne, men lite kort lär man väl kunna ta i alla fall :) Vet inte vad som hänt men det andra minnsekortet står att det är spärrat, får se om man får ordningen på det. Tur att man hade ett till i alla fall.

Var ute en vända i ca 1 timme på Totte i morse. Känns lite som att min gammla Tottekille börjar komma tillbaka men gräsmagen hänger sig envist kvar. Men jag jobbar på det ;) Mormor och Kalle kom förbi en sväng. Var också kul eftersom vi inte träffar dom så ofta, dä dom bor nästan 20 mil härifrån. Men Kalle hade varit med motorcykeln i Hedemora, så dom åkte förbi här innan dom åkte hem :)

Idag är det sista dagen på P&L, tyvärr är det ju inte dom bästa banden idag. Mando Diao spelade ju så himla tidigt, känner att jag inte har så stor lust att åka in redan till kl 17. Så jag och Josephine bestämde att vi skulle åka runt kl åtta. Ser väl lite av Bob Dylan och så vill jag se Journey!


Åhh vill se dom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0