Måndag

Är fortfarande ledig, börjar jobba på tisdag em. Har haft en riktigt skön dag, har kollat lite på Cougar Town och 8 Simple Rules. Var fram till återvinningen och slängde lite flaskor och sådant som min snälla kusin hjälpte mig att bära ut i igår. Var in till stan och pantade en massa burkar som mamma och pappa plockat ihop när dom städade garaget. Fick ihop 103:- på det, handlade lite mat för det hem. Men smart som jag är åker jag inte hem till mig med det utan åker ut till Vika med allt haha, smart av mig. Red ut en sväng på Totte på em. Han är så jäkla busig nu. Men fin är han. Är riktigt sugen på att komma igång ordentligt nu. Men borde kunna börja träna om ca 2 veckor då borde vi vara på gång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0