Lista

Har lite tråkigt på jobbet så hittade en lista jag tänkte skriva lite.

Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Senaste

Låt du hörde: Mercy med Duffy
Film du såg: Get him to the greek

Mat du åt: Makaroner och Falukorv

Kram: Från hunden Molly (haha hon är jätteduktig på att kramas)

Puss: Fick en ofrivilligt av Molly igår ;)

Känslan: Glad

Resa: Oj läääänge sedan

Glädje: Riktigt stora glädjen var förra torsdagen efter hoppträningen med  Totteman

Dröm: mins inte

Person du träffade: Gunnel som sitter mittemot mig :P

Personen du pratade i telefon med: Någon kund som ringde

Personen du fick sms av: Anna

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort det haha lantis

Gången du var utomhus: I morse när jag gick in till jobbet

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj måste nog ha varit på juldan

Saken du köpte: 2 spel till wii

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Säsongens första tävling

Ska inte bli skoj att: kommer inte på något

Sparar till: Nya tävlingsridbyxor, ny hoppgjord

Pålägg som gäller: OOOOOSSSSSTTTT

Önskar att jag var bättre på: Ännu bättre ryttare

Dagens dryck: COLA vad annars? hehe

Vad saknar du: Mina kompisar som inte bor här

Tre band/artister: Mando Diao, My Chemical Romance och Rhianna

Vad har du gjort idag: jobbat, jobbat och jobbat

Brukar du svära mycket: Alldeles för mycket

Hur tidigt stiger du upp: Allt mellan 6:20 till 9 beronde på hur jag jobbar

På helgerna: mellan 9-11

Vad ska du göra ikväll: Äta godis och och kolla på TV

Hur många timmar sover du per natt: Varierar mellan 6-10 tim

Vem är snyggast i världen: Oj ingen aning

Vad är det för veckodag: FREDAG

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Bra fråga förra sommaren var bra men kan inte säga vad som var bäst

Favoritplagg i garderoben just nu: vet inte

Längd: 1,65

Vikt: Har inte vägt mig på flera år

Byter gärna garderob med: Kenza

Byxa eller kjol: Både och

Senast utlästa bok: Beautiful Dead

Mitt rum kan beskrivas som: grönt haha

Mig själv med tre ord (just nu):

Jag tränar: Ridning 6 dar i veckan, gymboll 1gg i v och ska börja på jympa

Jag ville bli när jag var liten: Författare och journalist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0