I Stallet

Tänkte presentera vad jag har för hästar i stallet:

Eliott
F. 2003

E. Majim G

UE. Porfyr

Är ju min tävlingshäst Totte. Har gått felfria rundor upp till 1m med mig och som 5-åring startar 1,20 felfritt. Är stallets bushäst och vill ständigt ha uppmärksamhet. Är rolig att rida varje gång och hittar ständigt på nya bus. Men är samtidigt världens snällast häst. Arbetar på bra men kan bli lite lat ibland. Har ägt Totte snart i två år och siktar på 1,10 i år. Långsiktigt mål är att plocka många placeringar i 1,20 och starta 1.30.

 

Wänga Russin

f. 1999

U. Wänga lord Wimsey

UE. Mieshel v.d Valendries

Våran lilla sällskapshäst har funnits på gården ända sedan 2002. Har varit sällskap både till Hook, Mary och Totte. En liten dam på 93 cm som tycker att äta och rulla sig är det bästa som finns. Har varit utsälld två gånger och fått 38 och 39p. Var även med ett år på Ridsportensdag där hon fick springa med mig och hoppa. Hon blev väldigt populär där.
http://hem.passagen.se/shavf/lord_W.htm

Har ingen bild på Russin och det går inte att ladda upp bilder på jobbet. Så länkade till en bild med hennes pappa Wimsey. Dom är ganska lika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0